Przejdź do głównej treści

Częste pytania dotyczące rejestracji

Firma jest międzynarodowym koncernem kosmetycznym. Powstała w Szwecji 45 lat temu i zajmuje się sprzedażą bezpośrednią w więcej niż 60 krajach. Ponad 3,3 mln ludzi na całym świecie zajmuje się sprzedażą wysokiej jakości kosmetyków, porównywalnych w Polsce do kosmetyków z górnej półki takich jak Loreal, Lancome i Skindividual :) Dodatkowo w Katalogach znajdują się eleganckie akcesoria oraz produkty Wellness.

Do Klubu możesz dołączyć jeżeli skończyłaś 18 lat, wypełniając formularz rejestracyjny :) Jeżeli już kiedyś byłaś zarejestrowana, ponownie możesz dołączyć do nas wypełniając formularz rejestracyjny, w uwagach wpisując że już byłaś w Klubie. Jeżeli nie skończyłaś jeszcze 18 lat, ale masz ukończone lat 16 to Twoja rejestracja może nastąpić TYLKO za zgodą jednego z rodziców, którą będzie musiał podpisać. Jeśli więc chcesz zacząć współpracę, zapytaj rodziców czy wyrażą zgodę na to abyś mogła do nas dołączyć. Jak taką zgodę ustną będziesz miała to wypełnij formularz rejestracyjny i w uwagach wpisz, że posiadasz już zgodę rodziców. Po wypełnieniu formularza ja się z Tobą skontaktuję e-mail/telefonicznie i przekażę informacje o dalszym postępowaniu.

Samo wypełnienie formularza, rejestracja i otrzymanie nr członkowskiego z hasłem do sklepu internetowego jest całkowicie bezpłatne. Opłata wpisowa 4,90zł (opłata jednorazowa) dołączy się automatycznie podczas składania Twojego pierwszego zamówienia. Kwota ta jest pobierana przez firmę i dołączona do pierwszej faktury.

Jeżeli będziesz chciała zrezygnować z współpracy to wystarczy że nie będziesz składać żadnych zamówień i Twoje konto po ok 12 miesiącach zostanie automatycznie zablokowane bez żadnych konsekwencji i dodatkowych kosztów. Możesz zrezygnować w każdej chwili pisząc prośbę o usunięcie nr członkowskiego oraz danych osobowych.

Katalogi zmieniają się co trzy tygodnie. Datę obowiązywania bieżącego katalogu znajdziesz na okładce każdego egzemplarzu. W ciągu całego roku (okresu obowiązywania katalogów) jest ich aż 17.

Współpraca opiera się na trzech różnych sposobach. To Ty sobie wybierzesz jedną z opcji:

  • Kupuję kosmetyki w cenach hurtowych tylko i wyłącznie na własne potrzeby
  • Zarabiam na sprzedaży – kupuję kosmetyki w cenach hurtowych i jako konsultantka oriflame sprzedaję w cenach katalogowych
  • Zarabiam z firmą – buduję swoją własną grupę ludzi i tworzę własny biznes oparty na unikalnym planie marketingowym

Jak dołączysz do nas to przede wszystkim korzystać będziesz ze sklepu internetowego – zamawiać będziesz kiedy będziesz chciała i na jaką kwotę będziesz chciała. Nie ma obowiązku składania zamówień co katalog, czyli będziesz mogła kupować np. tylko jeden krem którego używasz.

Nie ma żadnych kwot minimalnych, składasz zamówienia kiedy chcesz i za jaką kwotę chcesz.

W momencie nadania nr członkowskiego otrzymasz stały dostęp do sklepu internetowego w którym będziesz kupować produkty w cenach hurtowych, będziesz je kupować taniej więc już Ci się będzie opłacać. Ceną hurtową (20% taniej) jest objęty każdy produkt znajdujący się w katalogu, nawet ten już przeceniony. Co kilka katalogów pojawiają się w Katalogach produkty przeznaczone na fundację „a KUKU”, czyli zakupione produkty dzięki którym wspomożesz wioski dziecięce, a których cena katalogowa jest równocześnie ceną hurtową. Produkty te zawsze są oznaczone nazwą fundacji. Możesz zająć się sprzedażą kosmetyków, czyli będziesz je kupować w cenach hurtowych, a sprzedawać w cenach katalogowych. Przy zamówieniach na poziomie 100PP, 200PP, 300PP będziesz nagradzana przez firmę dodatkowymi produktami (kosmetyki, akcesoria) za symboliczną kwotę 9,90złCH, oraz przy zamówieniach na min 400PP dodatkowo zniżką na zakupy w następnym katalogu. Możesz także dołączyć do osób które zajmują się współpracą na tzw. pełny etat i zarabiają z firmą tworząc swój własny zespół ludzi.

PP – czyli w skrócie punkty. W firmie poruszamy się punktacją, każdy produkt w sklepie i katalogu posiada oprócz ceny swoją wartość punktową.

Jeżeli rejestracji dokonasz poprzez moją stronę ladies-club.pl, otrzymasz ode mnie DARMOWY pakiet startowy w którym między innymi znajdują się najnowsze katalogi oraz inne materiały które pomogą Ci stawiać pierwsze kroki w Klubie.

Oczywiście każdy wadliwy produkt możemy, a nawet powinniśmy reklamować, oprócz tego każdy produkt jest objęty tzw. UNIKALNĄ GWARANCJĄ SATYSFAKCJI, dzięki której możesz zwrócić do firmy kosmetyk, który jest zużyty nie więcej niż 1/3 produktu. Unikalną Gwarancja Satysfakcji objęte są wszystkie produkty firmy. Jeśli klient nie jest w pełni usatysfakcjonowany z zakupionego produktu, może go zwrócić (w zamian za zwrot pieniędzy) w ciągu 10 dni od daty zakupu. Nie musisz podawać powodu, dla którego rezygnujesz z tego produktu. Jeżeli kupiłaś produkt u konsultanta to on nie ma prawa domagać się od Ciebie żadnych wyjaśnień i ma obowiązek przyjąć od Ciebie zwrot produktu i oddać pieniądze.

W wyszukiwarce internetowej lub na różnych forach możesz znaleźć dużo różnych stronek poprzez które możliwa jest rejestracja do oriflame. Wpisując się do firmy poprzez jedną z nich dokonasz wyboru co do osoby która będzie Twoim opiekunem/sponsora czyli osobę która będzie Cię rzetelnie informować o wszystkich programach i promocjach na bieżąco, która nauczy Cię sprzedaży i zarabiania na pełny etat. Wszystkich nas obowiązują takie same zasady, regulamin, programy, nagrody od firmy, a różnica jest jedynie w osobie która będzie Cię prowadzić przez całą przygodę z firmą.

Mamy do wyboru trzy sposoby płatności:

  • za pobraniem – czyli płatne w całości kurierowi – opcja dostępna od razu po nadaniu nr członkowskiego
  • przedpłata na konto – czyli płacimy od razu z e-banku podczas składania zamówienia – opcja dostępna od razu po nadaniu nr członkowskiego
  • odroczony termin płatności – czyli otrzymujesz przesyłkę, w środku masz fakturę i masz za nią zapłacić do 14 dni od daty dostawy – opcja ta jest dostępna dopiero po dostarczeniu do firmy podpisanego wniosku wraz z kserem dowodu (tylko dla osób które posiadają miejsce stałego zameldowania)

Zamówienia możemy składać w różny sposób:

  • sami w sklepie internetowym – jeżeli zarejestrujesz się poprzez moją stronkę to ja nauczę Cię korzystania ze sklepu internetowego na www.oriflame.pl w taki sposób aby nie popełniać podstawowych błędów
  • korzystając z mojej pomocy – wysyłając mi zamówienie e-mail, sms-em lub po prostu dzwoniąc do mnie
  • poprzez biuro w Warszawie – tel. 22 4580300, fax 22 4580371 lub 22 8731250

Zamówienia są realizowane do trzech dni roboczych i paczkę przywozi nam kurier na wybrane miejsce dostawy. Podczas składania zamówienia mamy do wyboru dostawę na:

  • adres domowy – kurier przywozi nam przesyłkę na adres który został podany przy rejestracji
  • adres domowy – za pobraniem – kurier nam przywozi przesyłkę za którą musimy zapłacić w dniu jej dostarczenia na adres podany przy rejestracji
  • paczkomat – wybieramy z podanej listy

Jeżeli złożysz zamówienie i nie odbierzesz przesyłki to zostaniesz obciążona kosztami za nieodebraną przesyłkę – 20zł, oczywiście zdarzają się sytuacje losowe, wtedy należy się ze mną skontaktować i ja Ci powiem co w takiej sytuacji zrobić, aby nie zostać obciążoną tymi kosztami.

Tak jak w każdym sklepie internetowym do zamówienia są doliczane koszty dostawy i jest oczywiście próg od którego jesteśmy zwolnieni z tej opłaty. Jeżeli nasze zamówienie będzie na mniej niż 100PP to znaczy, że składamy tzw małe zamówienie i zostaną doliczone koszty za dostawę 9,90zł na adres domowy. Mamy możliwość uniknięcia tych kosztów wybierając sobie jeden z dwóch produktów jakie firma nam oferuje (produkty te co katalog się zmieniają) w cenach promocyjnych 15,90zł i wtedy nie płacimy za przesyłkę. Zamówienie od 100PP w górę, bez względu na ilość i wielkość przesyłek zawsze są zwolnione z kosztów za dostawę na każdy wybrany adres dostawy. Jeżeli złożymy jedno zamówienie na min 100PP i składamy w tym samym katalogu drugie zamówienie małe na min 50PP to druga dostawa jest także zwolniona z kosztów za przesyłkę.

Składając zamówienie poprzez sklep internetowy, po zalogowaniu się przy każdym produkcie i na każdym etapie zamówienia wyświetla się ilość punktów za dany produkt oraz za całe zamówienie. Jeżeli będziesz składała zamówienie z moją pomocą, albo poprzez biuro w Warszawie poinformujemy Cię o ilość punktów, kwocie do zapłaty, dacie dostawy, brakach produktów i możliwych zamiennikach. Masz też do dyspozycji cennik w wersji papierowej i elektronicznej w którym jest podana ilość punktów za dany produkt.

Wszystko to jest uzależnione od produktów jakie są w Twoim zamówieniu. Średnio jest to kwota ok 350zł w cenie hurtowej.

Nie musisz brać udziału w spotkaniach. Rejestrując się do mojej grupy będziesz miała dostęp do filmików szkoleniowych które przygotowałam dla Ciebie, będziesz je mogła sobie obejrzeć w dowolnym czasie. Będziesz też mogła w zaciszu domowego ogniska wziąć udział w spotkaniach internetowych, dzięki którym, nauczysz się sprzedawać kosmetyki, budować własną grupę, dowiesz się o nowościach kosmetycznych, danych promocjach z których warto skorzystać w danym katalogu i wiele różnych spotkań internetowych. Będziesz też mogła brać udział w internetowych szkoleniach kosmetycznych. Odbywają się też co kilka katalogów spotkania w terenie organizowane przez kierowników regionalnych, harmonogram takich spotkań dostawać będziesz na bieżąco.